środa, marca 03, 2021

Placki bananowe z masłem orzechowym

Pyszne, szybkie i zdrowe w przygotowaniu placuszki z bananem i masłem orzechowym. 
Placki bananowe masłem orzechowym




Placki z bananem i masłem orzechowym - składniki:

  • 1 banan
  • 2 jajka
  • 5 płaskich łyżek masła orzechowego
  • 4 łyżki kaszy manny
  • 4 łyżki mleka



Placki bananowe z masłem orzechowym - przepis:

  • Banana zmiksuj blenderem na gładkie puree.
  • Do miski wbij jajka, dodaj zblendowanego banana, masło orzechowe, kaszę mannę i mleko. Krótko zmiksuj. Odstaw na bok na 10 minut, by kasza nieco napęczniała.
  • Na patelni rozgrzej olej. Łyżką nakładaj ciasto formując niewielkie placuszki. Smaż z obu stron na złoty kolor.
Smacznego!
Placki bananowe masłem orzechowym

Placki bananowe masłem orzechowym

Placki bananowe masłem orzechowym

1 komentarz:

  1. Często robię placki bananowe, ale masła orzechowego do nich jeszcze nie dodawałam. Muszę spróbować tej wersji :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Słodko-słone pichcenie , Blogger