poniedziałek, maja 25, 2020

Roladki drobiowe z brokułem i pieczarkami

Roladki z kurczaka z dodatkiem brokuła, pieczarek i ogórka konserwowego to pyszny pomysł na szybki obiad.

Roladki drobiowe z brokułem i pieczarkami



Roladki drobiowe z brokułem i pieczarkami - składniki:

  • 2 filety z piersi kurczaka (500-600 g)
  • 4-5 różyczek brokuła
  • 250 g pieczarek
  • 3 ogórki konserwowe
  • 2 jajka
  • bułka tarta
  • przyprawy: sól, pieprz, ulubiona przyprawa do kurczaka
  • dodatkowo: olej do smażenia

Jak zrobić roladki drobiowe z brokułem i pieczarkami?

  • Ugotuj różyczki brokuła. W garnku zagotuj wodę ze szczyptą soli i cukru. Na gotującą się wodę wrzuć różyczki brokuła. Od momentu ponownego zagotowania się wody, gotuj brokuła jeszcze przez około 5 minut. Odcedź i pozostaw do ostudzenia.
  • Na rozgrzanym oleju przesmaż pieczarki starte na dużych oczkach tarki.
  • Ogórki konserwowe pokrój w cienkie paski.
  • Filety oczyść, osusz i przekrój wzdłuż. Kotlety lekko rozbij, dopraw przyprawą do kurczaka, solą i pieprzem.
  • Na każdym kawałku mięsa układaj porcję pieczarek, różyczkę brokuła i kilka pasków ogórka. Mięso ciasno zwijaj w roladki. W razie potrzeby możesz je spiąć wykałaczkami.
  • Roladki panieruj najpierw w mące, następnie w rozkłóconym jajku, na końcu w bułce tartej.
  • Roladki smaż na rozgrzanym oleju z obu stron, do zarumienienia.
Smacznego!
Roladki drobiowe z brokułem i pieczarkami
Roladki drobiowe z brokułem i pieczarkami

1 komentarz:

  1. Niesamowicie wygląda. Trochę więcej pracy ale smakuje naprawdę nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Słodko-słone pichcenie , Blogger